Showing posts with label blupblupblupblup. Show all posts
Showing posts with label blupblupblupblup. Show all posts

March 28, 2011

hye dear..

Kami masih active ye...cume kesempitan waktu untuk membalas semua emel-emel dan msg-msg di FB..
harap jangan kecik hati n marah-marah kami ya... 
Kami cuba sedaya upaya untuk memenuhi segala kehendak anda semua.. 
selamat Hari Selasa.. =)


With Luv,

Krew Jommkahwin..

February 20, 2011

fully booked

Salam semua.. 
Pertama kali, nak ucapkan trime kasehh gile2.. kat gurls n guys yg dh confirm order dengan kite.. xmenang tangan di buatnya.. sgt2 gembira dengan respon dari semua.. 
pada yang dh dapat barangan yg di order tu, harap korang suke n berpuas hati lah yek... 
kami cuba sedaya upaya tuk puaskan hati semua.. 

Buat masa sekarang kami akan stop sekejap amik order bagi sesape yang majlisnye start akhir bulan 2 sehingga pertengahan bulan 3.. kami sudah fully booked dear... takut xsempat nak kejar masa.. sorry kpada bakal pengantin yang majlis pertengahan bulan 3.. kami xdapat nak amik order u all.. tapi harap akan ade lagi connection antara kite. kalo dh ade anak ke, nak wat majlis cukur jambul ke, majlis doa selamat ke, boleh lah tempah dengan kami ya.. masa tu kami pasti dapat membantu. =) weee wweeee

........................................................................................................................................................

fully booked sampai 15hb 3 2011
bagi sesape yang majlis bulan 4 dan ke atas, tempahan masih boleh dibuat seperti biasa... 
trime kaseh dan selamat petang semua.. 

with luv,
krew jommkahwin

February 14, 2011

Just Fun!

15 Feb 2010
menggila dengan my sis sempena her birthday...sampai kul 2pagi... Penat layan die buat alphabets choc, lolichocs n chocolate moist cake... 

 me : dengan gaya lembu mahu makan flower choc... ( kepenatan sebenarnye..) =P

Sis : gaya orang suke luv flower choc... ( poyos sungguh )

n yang penting nye...Chocolate Moist CAke...
 YUMMMMMMYY!!


February 4, 2011

Assalamualaikum dan selamat petang pada semua viewer jommkahwin.. 
Kami nak ucapkan terima kaseh sangat2 kepada semua customer2 yang dah membuat order dengan kami... thanks sangat2 sebab percaya dan support kami... Segala order-order tersebut akan kami siapkan dalam masa terdekat ini... harap korang akan gembira dan berpuas hati dengan hasilnya nnt ye... 
Bagi yang ingin bertanya atau membuat order, boleh lah email kan kepada kami di jommkahwin@gmail.com atau sms kami di 0169333014... SMS saja ye.. "call" tidak akan di layan... kami pasti akan membalas segala emel n sms anda.. =)


With Love,
Jommkahwin

February 3, 2011

Tawaran sehingga akhir bulan 2

Tawaran harga lollipop + deco + 10q tag sehingga akhir bulan 2 sahaja... selepas itu, harga setiap lolly bersama deco menjadi Rm 0.40.. Jadi jangan tunggu lagi... Order skang untuk dapat harga yang lebih murah.... 
Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda... Insyallah anda pasti akan suka ... 
Terima Kasih kerana Berbelanja di Blog kami... 
^_^